Digitalisér din virksomhed med en ERP-brancheløsning | Tracelink
Tracelink - passer til din branche

Er effektiv planlægning og styring af arbejdet afgørende for din produktion? Eller kvalitetskontrol et “must”?

Brancheløsninger

Tracelink anvendes af virksomheder i en lang række brancher, hvor effektiv planlægning og styring af arbejdet er afgørende. Eller hvor sporbarhed, dokumentation og kvalitetskontrol er et “must” i forhold til kunder og myndigheder.

Vores plug‘n‘play web- og mobilløsning er et effektivt alternativ til tidskrævende manuelle procedurer, når du gerne vil have digital dokumentation eller produktionsstyring m.m. til din virksomhed.

Vælg den branche, der passer bedst på dig

 
 

Pakkeløsninger

 
 

Behovsspecifikke moduler

Løsningen der passer dig

Tracelink er en brugervenlig løsning til virksomheder indenfor flere forskellige brancher, der ønsker bedre overblik over deres produktion eller effektivsering af arbejdsgangene.

Systemet er bygget op omkring en lang række moduler med hver sin funktionalitet, der nemt kan sættes op til netop din virksomhed. Tracelink er med sin modulopbygning fleksibel at konfigurere, så det kommer til at matche dine behov.

Tilpasning

Vi hjælper på et væld af områder

Selvom din virksomhed ikke passer ind i én af ovenstående brancheløsninger, så kan Tracelink helt sikkert løse en del af de udfordringer, som din virksomhed står med.

Det kan være, at du har brug for et effektivt CRM-system til at holde styr på dine kunder eller et tidsregistreringssystem, der kan arbejde med flere profiler/overenskomster.

Kontakt os, så finder vi den løsning og de moduler, der passer til netop din forretning.

Integration

Tracelink kan integreres til en række regnskabssystemer - f.eks. C5, Microsoft Nav, e-conomic, AX m.fl. Til e-conomic og Microsoft Business Central har vi lavet mere avancerede integrationer.

Visma e-conomic logo
To-vejs integrationen med e-conomic gør det muligt at arbejde med e-conomic direkte i Tracelink, hvor ordrer, tilbud, fakturaer håndteres på tværs af de to systemer.

Microsoft Dynamics 365 logo
Integrationen med Microsoft Business Central (den nye online version af NAV) giver mulighed for at bruge alle Business Centrals funktioner og lade Tracelink håndtere produktionen; ordre­skabeloner, opgave­styring, planlægning, tids­registrering osv.

Læs mere om Tracelinks integrationer

Få styr på din virksomheds

 Ordrer, lager, indkøb

 Produktionsplanlægning

 Ressourcestyring og kvalitet


Skriv til os, hvis du har spørgsmål

Bliv klogere på Tracelinks

 Moduler og funktioner

 Konfiguration og opsætning

 Prisestimater og implementering


Ring og book en gratis demo

Kundecases

Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.

Brøndum logo
Lars Trankjær, Direktør, Brøndum Stål

Vi skal holde styr på mange ting, for at levere de rigtige løsninger til tiden. Når vi får en ordre ind, skal vi via styklister tjekke, at vi har alle de komponenter vi skal bruge og alternativt skal vi have sendt indkøbsordrer afsted med pålidelige forventninger til levering - og vi skal vide, om vi har ledig kapacitet i produktionen.

Dét overblik har vi i Tracelink.

Suncil logo
Lars Bjørn, Direktør, Suncil ApS