Brancheløsninger
Vores plug‘n‘play web- og mobilløsning er et effektivt alternativ til tidskrævende manuelle procedurer, når du gerne vil have digital dokumentation eller produktionsstyring m.m. til din virksomhed.
Behovsspecifikke moduler
Løsningen der passer dig
Tracelink er en brugervenlig løsning til virksomheder indenfor flere forskellige brancher, der ønsker bedre overblik over deres produktion eller effektivsering af arbejdsgangene.
Systemet er bygget op omkring en lang række moduler med hver sin funktionalitet, der nemt kan sættes op til netop din virksomhed. Tracelink er med sin modulopbygning fleksibel at konfigurere, så det kommer til at matche dine behov.
Tilpasning
Vi hjælper på et væld af områder
Selvom din virksomhed ikke passer ind i én af ovenstående brancheløsninger, så kan Tracelink helt sikkert løse en del af de udfordringer, som din virksomhed står med.
Det kan være, at du har brug for et effektivt CRM-system til at holde styr på dine kunder eller et tidsregistreringssystem, der kan arbejde med flere profiler/overenskomster.
Kontakt os, så finder vi den løsning og de moduler, der passer til netop din forretning.
Integration
To-vejs integrationen med e-conomic gør det muligt at arbejde med e-conomic direkte i Tracelink, hvor ordrer, tilbud, fakturaer håndteres på tværs af de to systemer.
Integrationen med Microsoft Business Central (den nye online version af NAV) giver mulighed for at bruge alle Business Centrals funktioner og lade Tracelink håndtere produktionen; ordreskabeloner, opgavestyring, planlægning, tidsregistrering osv.
Ordrer, lager, indkøb
Produktionsplanlægning
Ressourcestyring og kvalitet
Skriv til os, hvis du har spørgsmål
Moduler og funktioner
Konfiguration og opsætning
Prisestimater og implementering
Ring og book en gratis demo
Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.

Lars Trankjær, Direktør, Brøndum Stål
Vi skal holde styr på mange ting, for at levere de rigtige løsninger til tiden. Når vi får en ordre ind, skal vi via styklister tjekke, at vi har alle de komponenter vi skal bruge og alternativt skal vi have sendt indkøbsordrer afsted med pålidelige forventninger til levering - og vi skal vide, om vi har ledig kapacitet i produktionen.
Dét overblik har vi i Tracelink.

Lars Bjørn, Direktør, Suncil ApS