
Fælles for kunderne er en høj faglig kunnen og begrænset erfaring med digitale værktøjer. Derfor investerer vi meget tid og energi i at udvikle simple og intuitive løsninger, der giver værdi i hverdagen. Vi sikrer, at hver opsætning er tilpasset den enkelte virksomheds behov - uanset om der er tale om en mindre virksomhed med kun en håndfuld brugere eller en større organisation med flere hundrede brugere.
Én af Tracelinks pragmatiske styrker er, at administrators desktop-registrering fungerer parallelt med lagermedarbejderens brug af Tracelinks App ved lagerhylden. Det skaber et gnidningsfrit samarbejde mellem virksomhedens afdelinger, uanset faglighed, uddannelsesniveau eller modersmål.
Det har været et vigtigt mål for mig, at vi kunne samle alle digitale registreringer i ét system, det kan vi nu i Tracelink. Det er enkelt og effektivt.

Lars Trankjær, Direktør, Brøndum Stål
Kundetyper
I dag benytter knap 250 virksomheder med omkring 1.0000 brugere Tracelink i Danmark, Skandinavien, Baltikum og Tyskland. Vores løsninger anvendes bredt i blandt andet:
- Byggeindustrien
- Stålindustrien
- Autobranchen (lak og skade)
- Møbelindustrien
- Printindustrien
- Fødevareindustrien
- Medicoindustrien
- Håndværks- og servicefag
Kontakt os endelig, hvis I ønsker konkrete referencer.
Optimal understøttelse
Mange af vores kunder kommer til os efter at have styret ordrebestillinger og lagerdrift med Excel og papir. En sådan arbejdsgang skaber ofte usikkerhed og ubesvarede spørgsmål som:
- Har vi tid nok til at producere?
- Har vi de nødvendige materialer på lager?
- Er maskinerne ledige? osv.
Med Tracelink får du svarerne hurtigt og effektivt.