Moduler til alle behov
Modulerne hænger sammen, så registreringer i ét modul naturligt er tilgængelige, hvor det er relevant i andre moduler. Påbegyndes en opgave i opgavemodulet, så starter tiden automatisk i tidsregistrering osv.
Se en demo
Skræddersy din løsning med...
Ordrer
Start, deadline, status, journal, antal, kunde, prints, pakkeseddel, underordrer
Lager
Batch-/lotnummer, lokation, sporing, reservering, disponibelt, kostpris, lagerværdi, pluk
Tid
Komme/gå, ordrer/opgaver, lønprofiler, løn-beregning, rapporter
Indkøb
Bestilling, leverandører, sende, modtage, batchregistrering, kostpris
Styklister
BOM, lagerreservering, ordreline nedbrydning, vareskabeloner, opskrifter
Opgaver/rute
Maskiner, mennesker, prioritering, afhængigheder, takt frekvens, tidsregistrering
Kalender
Ordrer, opgaver, kapacitet, booking, medarbejder, maskiner
Kvalitet
Tjeklister, CE-rapporter, formularer, afvigelse, kontrolskema
Dokumenter
Følgesedler, tegninger, billeder, certifikater direkte på f.eks. ordrer, lager, medarbejdere
Kontrolpanel
Interaktivt, overblik over ordrer, opgaver, timer, lager, eftersyn
Salg/CRM
Aktiviteter, kunder, journal, status, sandsynlighed, e-mail påmindelse
Rabatter
Udregne komplicerede rabatter på e-conomic tilbud eller ordrer
Analyse
Interaktive rapporter, timeanalyser, salgsanalyse lagerudvikling
Kunder
Ekstern kundeadgang for ordrestatus, dokumenter, oprettelse af ordre
Økonomi
Tovejs fuld integration med e-conomic, import/eksport via CSV, andre via API
Organisation
Organisering i afdelinger, medarbejdergrupper, ordregrupper, status
Værktøj
Udlån, vedligeholdelse, booking, eftersynstjek, e-mail påmindelse
Notifikationer
SMS/push/e-mail, meddelelser ved en række hændelser; f.eks. ”Ordre færdig”
Forsi/Eurolak
Integration til Forsi og Eurolak (Eurotax) for autolak værksteder
QR-koder
QR-koder på lager lokationer, batches, ordrer, genstande
Rettigheder
Adgang til funktioner, rettigheder på felt niveau
Print & Rapporter
Special print/PDF, bekræftelser, følgesedler, Excel udtræk mv.
GPS
Position på ordre, timeregistreringer, kontroller, billeder
E-mail ind/ud på CRM, ordre, dokumenter, påmindelser
Håndbog
Samling af vigtige dokumenter
Formularer
Specialdesignede DIY formularer
EN 1090
CE-mærkning og certificering
DS 1140
Dokumentation af montage
Understøttede browsere
![Chrome](/imgs/471.png)
![Edge](/imgs/468.png)
![Safari](/imgs/470.png)
![Firefox](/imgs/467.png)
Integrationer
Opstart
Derfor omfatter vores opstart et implementeringsforløb, hvor vi i ro og mag hjælper med opsætning og gennemgår de væsentligste funktioner. Vi har rutinen, hvorfor vi nemt kan sætte systemet op til dig og undervise i funktionerne - f.eks. kan vi vise dig, hvordan du opretter dine brugere og ressourcer, angiver typebetegnelser på materialer, importerer eksisterende data fra regneark osv.
Du kan læse en helt konkret kundecase om, hvordan Hein & Sønner kom i gang med Tracelink.
Book en gratis demo