Hjælp
 

Sådan opretter du en ordre i Tracelink

Ordrer kan oprettes på flere måder i Tracelink, f.eks. via et regnskabsprogram som e-conomic, via TXT- og CSV-filer eller manuelt. Hvordan din virksomhed opretter ordrer, afhænger af jeres Tracelink løsning.


Opret en ordre manuelt

For at oprette en ordre manuelt, kan du følge disse steps:

  • Gå ind på funktionsgruppen Ordrer (eller hvad mappen hedder hos jer).
  • Klik på + i øverste højre hjørne af Listen eller på +Tilføj ny ordre.
  • Ordren kan nu gives et nummer, navn, ordrestatus m.m.
  • Når du er færdig, tryk på Gem.

Se følgende video for længere forklaring:


Opret en ordre via e-conomic

For at oprette en ordre i Tracelink via e-conomic, skal du følge disse trin:

  • Opret en ordre i e-conomic.
  • Find den oprettede ordre i Tracelinks Funktionsmenu under e-conomic gruppen.
  • Tryk på Opret Tracelink ordre for at konvertere ordren og arbejde med den i Tracelink.

Se video for uddybning:


Læs mere

 
Tilbage til support