Book en gratis demo | Tracelink
Vi holder styr på dine arbejdsprocesser

Få en tilpasset løsning ud fra dine behov og gør arbejdsdagen i din virksomhed nemmere

Book en
gratis demo

Kickstart din digitalisering


Book en demo allerede i dag, hvor vi præsenterer dig for Tracelink og prøv derefter gratis i 14 dage.

Vi sidder klar til at svare dig mandag til torsdag fra kl. 8.00 til 15.00 - og fredag fra kl. 8.00 til kl. 14.00.

Hvordan kan Tracelink løfte din virksomhed?

Vi har optimeret forretningen for over 250 virksomheder

Tracelink har allerede hjulpet mange virksomheder med produktionsplanlægning, timeregistrering på medarbejdere, sporbarhed på varer, ordrehåndtering, lagerstyring, kontrol af indkøb, varemodtagelse på tablet, kvalitetssikring og meget mere. Derfor tror vi på, at vi også kan hjælpe dig.

Med systemets modulopbygning kan din virksomhed sammensætte en skræddersyet løsning, der passer netop jer. Vores konsulenter hjælper jer med, at I får den nødvendige viden til at anvende systemet, så alle brugere får en god introduktion til de forskellige funktioner og moduler.

Mangler din virksomhed et effektivt system til at kvalitetssikre din produktion, dokumentere CE-certificeringer på stål eller spore råvarerne i dine færdigvarer, så kan Tracelink afhjælpe mange manuelle arbejdsopgaver, så I kommer hurtigere i mål med opgaverne, kvalitetten sikres og deadlines overholdes.

Hvordan du kommer i gang

1

Demo

Kontakt os og book en gratis rådgivning, hvor du får en føling af systemet.

2

Løsning

Sammen med dig, finder vores rådgivere løsningen, der passer jer.

3

Forløb

Når I er klar, går vi i gang med at implementere systemet.

4

Support

Får du brug for hjælp, står vores søde personale altid klar til at hjælpe.

Implementering
& opstart

Demo møde
Det allerførste vi gør, når en virksomhed henvender sig til os, er at booke et møde til en demo præsentation af Tracelink. Her fortæller vi om mange af de muligheder, der er i systemet. De mest almindelige løsninger, vi implementerer i en virksomhed, indkluderer ordrehåndtering, timeregistrering, lagerstyring og indkøb.

Et demo møde tager ca. 1-2 timer. Efter mødet sender vi et tilbud baseret på de behov, vi har drøftet.

Fase 1: Kickoff
Når aftalen er på plads, går vi nu ind i selve implementeringen. Her mødes Tracelinks implementeringskonsulent med virksomhedens produktionsansvarlige for at gennemgå tilbud, arbejdsprocesser og evt. udfordringer. Her får Tracelinks implementeringskonsulent som regel også en rundvisning i virksomheden.

Et kickoff møde tager typisk mellem 1½-3 timer.

Fase 2: Processer
Efter kickoff mødet tager konsulenten hjem og optegner virksomhedens arbejdsprocesser og afklarer, hvordan systemet skal sættes op, så det bedst møder de behov, virksomheden har til at få styr på deres interne processer.

Konsulenten følger løbende op med virksomheden, så arbejdsflowet dokumenteres korrekt.

Fase 3: Opsætning / Dataimport
Konsulenten går herefter i gang med at opsætte systemet ud fra den løsning, som konsulent og virksomhed er blevet enige om. Dvs. at konsulenten tilføjer de moduler, der skal bruges, f.eks. ordrer, lager, indkøb m.m. til virksomhedens Tracelink konto.

Er der blevet aftalt data til import, importeres de også i denne fase.

Fase 4: Uddannelse
Nu hvor fundamentet for løsningen er lagt, begynder uddannelsesfasen. Her får virksomheden online undervisning ca. 1 gang om ugen i 1 time af gangen i gennemsnit op til 3 måneder. Du kan dog sagtens få undervisning flere gange om ugen, hvis du gerne vil hurtigt i gang. Fasens varighed afhænger af hvor stor en løsning, der er brug for.

Undervisningen foretages på Google Meet og tages i etaper. Ofte vil man starte med én funktion af gangen, f.eks. oprettelse af brugere, så opsætning af lønprofiler etc. På den måde bliver virksomhedens nøglepersoner “eased into” systemet, og kan selv udforske funktionerne i et stille og roligt tempo. Mellem hver undervisningsgang følger nogle hjemmeopgaver - såsom oprettelse af varer, lønprofiler, værktøjer osv. - som skal færdiggøres, før næste skridt kan tages. Når virksomheden føler sig klar til at stå på egne ben, overgår de til almindelig drift.

Vi slipper jer derfor ikke før, at I føler jer trygge med systemet.

Fase 5: Drift
Når virksomheden er færdig med at få undervisning i systemet og bruger deres Tracelink løsning på daglig basis, overgår de til “Drift”.

Virksomheden overdrages derfor også til Support, som vil være den primære kontakt.

Læs hvordan virksomheden Hein & Sønner helt konkret kom i gang.

Services

Når du digitaliserer virksomheden, får du bedre styr på arbejdsprocesserne, du skaber gennemsigtighed mellem ledelse og medarbejdere, og hverdagens arbejdsopgaver bliver nemmere at dokumentere. Tracelinks store fleksibilitet gør det muligt at tilpasse systemet, så du får en løsning, der passer til netop din virksomheds arbejdsbehov.

Ved at booke en demo med en af vores rådgivere, kan du blive klogere på, hvordan Tracelink kan optimere din forretning. Vælger du at abonnere på Tracelink, hjælper vores konsulenter med at sætte systemet op; så du får en god introduktion til netop de moduler, der er nødvendige for at styre arbejdsprocesserne i din virksomhed. Derefter kan du selv gå i gang med at oprette virksomhedens medarbejdere som brugere og indføre oplysninger om din produktion, ordrer, indkøb el.lign.

Simpel software, let tilgængelighed

Spar tid og penge på et stort forkromet ERP-system. Vælg Tracelink fordi det er




Nemt at tilpasse funktioner



Den uøvede bruger er i fokus



Konkurrencedygtig pris



Altid suverænt god service

Skriv en besked for at blive kontaktet af en rådgiver